petterssonamanda

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

-

Av amanda pettersson - 3 mars 2012 16:38



Helluuuuu!


Tänkte berätta om min dag igår, som va helt okej faktiskt.

Sosso kom hit vid 6, så gjorde vi oss iordning litte, 

sen vidare till Emma där vi drack litte, sen gick vi ner till bells, 

Där va de inte så mycket folk tyvärr, men jag hade kul iallafall, 

tills jag skulle på toa & tappa telefon i toan så den gick sönder
men fortsatte kvällen ändå, så vi dansa osv,

Så åkte jag hem till jocke ungefär vid 1,

fick skjuts av Camilla & Christoffer, snälla små filurer det..


& idag har jag varit i karlskoga & köpt en ny telefon, 

det blev en samsung galaxy ace, är väldigt nöjd!

Och nu blir det väl att ta det lugnt en stund, sen sminka & fixa hår.

Sen vidare till mastis med mamma & pia, hoppas det blir trevligt, 

det är ju band där idag, det vill man ju inte missa!



3 bilder från Emma igår.



     




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda pettersson - 11 april 2012 23:01

      http://petterssoonamanda.bloggplatsen.se/

Av amanda pettersson - 10 april 2012 22:08


    Som ni ser på bilden har jag färgat håret, ljust. Men har dock färgat mer efter att bilden togs,  så nu är det jämnare & inte lika fult. Men jag är ändå ganska sugen på att färga tillbaka till mörkt. + att jag har klippt mig som oxå s...

-

Av amanda pettersson - 9 april 2012 22:23


    Riktiga bilden visas imorgon!        

-

Av amanda pettersson - 9 april 2012 16:45


  Hellu!   Har inte skrivit på ett tag, har varit hos Jocke för det mesta,  & vill inte tråka ut er med massa skrivande om allt jag gjort,  så nu börjar jag om & skiter i det som gjorts.   Så idaaag har jag varit med jocke, sen följde j...

Av amanda pettersson - 2 april 2012 08:15


   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards