petterssonamanda

Alla inlägg under april 2011

'

Av amanda pettersson - 30 april 2011 13:28

Jocke ville va ändå igår, så jag åkte till honom och va där hela kvällen, 

sen tänkte jag att jag skulle åka hem, men då blev de att jag åkte bil isl.

sen va jag söt och åkte tbx till min älskling och sov där.

alltid lika mysigt att vakna breve honom!


Idag äre valborg, så de blir väl att dricka litte smått sen ikväll med dom bästa, lägge nog in en bild sen på hur jag ser ut under kvällen.

hoppas på att få några bilder senare oxå som jag kan lägga in imorgon.


Men ni kan ju alltid höra av er om ni har tråkigt och vill träffas en sväng.

har telefonen med mig   

Av amanda pettersson - 29 april 2011 16:58

åh va gött de va att ligga i solan förut, tror faktiskt att jag fick lite färg.

just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik

tänkte ta & göra mig iordning snart

även om jag inte har nått oh göra, jocke ville tydligen inte träffa mig idag.

så de blir väl en ensam & tråkig dag för mig idag.

menmen, nått kanske man kan hitta på iaf.

sa ju igår att jag skulle visa kort på skorna jag köpte, tror inte jag kommer använda dom så mkt faktiskt. men dom va så söta& billiga.

så här har ni bild; 


 

Av amanda pettersson - 29 april 2011 00:10

kollar tv justnu,

tänkte lägga mig oh sova, är jävligt trött.


Marcus skicka litte bilder på mig förut som jag tänkte att jag kunde lägga upp eftersom jag aldrig tar kort själv, men de är ju tråkigt om jag lägger upp alla samtidigt så lägger upp en nu.





Puss & godnatt!     

Av amanda pettersson - 28 april 2011 22:02

orka inte gå upp ur sängen förns klockan 5 typ.

va så jävla trött och allt, jag bara orka inte, konstig känsla i kroppen.

men iaf så har jag varit med min bubbis idag.

vi gjorde typ inte ett skit, han städa iaf.

sen åkte jag hem & t coop.

där jag och mamma inhandlade skor.

dom hade billiga "converse" 100 kroner bara.

billigt & bra!

jag köpte röda och vita, 

oh mamma köpte osså röda.

visar kort på mina imorgon  





Bild på älskling som städar, han är så duktig min pöjk!


   

Av amanda pettersson - 26 april 2011 22:45

Jag kan fan aldrig komma på en bra rubrik.


Men aja, de får duga med att de står rubrik saknas

orkar inte direkt bryr mig, tror ingen annan gör de heller.

Har iaf varit ute hela jävla dagen, gött som fan oh va hemma nu ju.

har ont i fötterna efter att ha gått så mkt nu när de har varit varmt.

tog en glass förut osså, mums!

kollar bb just nu, 

tänkte ta en bild förut på hur jag såg ut under dagen, 

men jag glömde ta bilder. 

+ att jag bytte om t mjukis sen när jag åkte hem en sväng,

de blev så kallt ute så orka inte direkt bry mig om vad jag hade på mig 

kanske lägger in en bild sen, tror jag måste bli bättre på de, 

tråkigt oh läsa utan bilder ju..

menmen, nu ska jag kolla färdigt, sen blire nog en film som vanligt

vill rekomendera en oxå; The Triangel, skit bra film! 


Av amanda pettersson - 25 april 2011 22:39

kom hem för en stund sen.

har varit med älsklingen nästan hela dagen, 

kollar bb justnu, har inte kollat på hur länge som helst

de kommer inte bli lika kul nu när roddan är ute.

menmen, skriver nog sen igen. tänkte visa en bild på min snygging när han trilla förut, haha söt!

Av amanda pettersson - 24 april 2011 23:25

mjaa, faktiskt så har de varit en trevlig dag!

jocke åkte hem efter frukosten ungefär.

då va jag med mamma oh kusinerna lite, mysigt..

så träffa jag jocke & robban. 

kom hem för en stund sen, missa ju bb men hörde att rodney åkte,

fan va tråkigt, men aja så äre.

tänkte kolla litte tv, de ska bli så ensamt inatt när inte min snuttis är här.

men jag hoppas jag överlever, annars får han fan komma hit!  




Tyffa pojkar i lekparken   





   

Av amanda pettersson - 24 april 2011 09:14

Ligger i sängen med älskling breve som sover.

är tissnödig så tänkte fixa de..

kände bara för att skriva nått haha, så skriver väl mer sen   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards