petterssonamanda

Alla inlägg under maj 2011

Av amanda pettersson - 31 maj 2011 20:46


Skolan idag va helt okej faktiskt!

de gick bättre än vad jag hade trott..


efter skolan följde jag med mamma till stan, 

vi kolla lite saker.


Sen gick jag oh mötte jocke, så börja de regna o grejer.

typiskt bara för att jag gick ut! men han stanna bara i 2 timmar, 

jag trodde han skulle komma tbx, men så blev de visst inte..

jag som hade hoppats på en mysig dag med honom idag. menmen..


marcus tog fula bilder på mig förut när jag leker mongo,

haha, tänkte visa några eftersom jag är så snäll! 


 

Av amanda pettersson - 31 maj 2011 08:07


Nu drar jag snart till skolan! 

och jag ser ut såhär; 


 


Av amanda pettersson - 30 maj 2011 15:03

vakna ganska sent idag. De va skönt att få sova lite.

satt på en film när jag hade vaknat till lite.

den va väl sådär,


Tänkte göra mig iordning snart, vill hitta på nått idag.

men vet inte vad än,


Så tänkte jag visa mina naglar som jag har varit så duktig med att spara ut. har ju aldrig kunnat sluta bita.

men nu jävlar börjar dom växa    


 


vet att man inte ser naglarna så bra, oh att den högra sidan är brunare, men de är min telefon som är konstig..

Av amanda pettersson - 29 maj 2011 23:18

Har sovit kanske 2-3 timmar inatt.

så jag är jävligt trött nu.


Va ju på kalas förut, de va trevligt men blev inge bilder.

de är typ de enda jag har gjort idag.


Men nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla klart på tvn,

sen film och så sova.


godnatt..

Av amanda pettersson - 29 maj 2011 01:06

Alla borde väl antagligen veta vad jag har gjort i helgen eftersom jag skrev de i torsdags trorja?


Jag skulle ju ha varit på fastingen båda dagarna,

men jag och älsklingen stanna hemma i fredags.

men idag gick vi ner med marcus först,

sen kom alexandra oxå.


Jag va där tidigare idag med mamma, melwin och zebastian.

melwin åkte 2 stycken, 

tyvärr kan ju aldrig zebastian va still så de blev inget åka för honom.


Men jag har iaf haft en underbart mysig helg med min babe.


Och imorn bär de av till "kalas" i björneborg hos min mormor.

tänkte att jag skulle va gullig och ställa klockan på 7

så jag kan ställa fram paket till mamma innan hon vaknar.

hon sa igår att hon skulle gå upp vid 9. 

så när hon vaknar står de paket på köksbordet.

de kan väl va gulligt av mig?  


Ska nog sova snart. ska upp tidigt imorgon.

men vill skriva lite med bubbisen först.


Men godnatt iaf, för jag kommer inte skriva nått mer idag,

men jag tänkte visa 3 bilder på melwin från förut.  


         

Av amanda pettersson - 27 maj 2011 17:15

Grattis din gullunge på 2 årsdagen!



 

Av amanda pettersson - 27 maj 2011 13:01

Inlägget jag skrev igår hamna nån annanstans isl för här.

så de försvann, orkar inte skriva om de.

oh de va inge intressant heller.


idag ska jag va med min älskling, och kanske nån mer?

vi ska väl ner t stan trorja.

de blir nog mysigt.

så jag tänkte att jag skulle skriva lite mer sen.

tänkte försöka ta lite bilder oxå   

Av amanda pettersson - 26 maj 2011 00:30

Har precis tvättat bort mitt smink & borstat tänderna. 

så nu snart är det dax för sängen och sova lite.

skolan imorgon tyvärr, menmen. sånt är livet  


Kom på nyss att jocke hjälpte mig att göra en ny msn häromdagen osså.

så ni kan ju lägga till mig om ni har lust;


petterssonamanda@live.com


  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards