petterssonamanda

Alla inlägg under maj 2011

Av amanda pettersson - 6 maj 2011 18:24

Väntar på att mamma ska komma hem så hon kan skjutsa mig,

klockan börjar bli mycket nu!

då åker jag till jocke, sen vidare till marcus och sen ska vi ta en promenad långt åt helvete, men de blir mysigt ändå,

kanske ska ta sig ett dopp? undrar om de är kallt? ..


Men iaf, som jag sa förut så skulle jag visa hur jag ser ut,

så såhär ser jag ut idag, inget speciellt.  


   

Av amanda pettersson - 6 maj 2011 15:41

Vaknade ganska sent idag, direkt när jag vakna ungefär satt jag på en film, de fick bli en mor till salu.

den va inte alls så bra som jag trodde.


Men aja, idag ska jag iaf dricka lite med jocke oh marcus.

hoppas de går bättre än förra helgen.

lägger in bild sen på hur jag ser ut osvosv.

..

Av amanda pettersson - 5 maj 2011 22:31

Följde aldrig med till stan, jag åkte till min älskling isl.

har inte så mycket oh skriva nu förutom att jag mår så jävla illa,

måste ha nått oh dricka oxå, men jag orkar inte gå upp..

vi får väl se hur det blir. he-he.

men aja, ska kolla klart bb nu iaf..


skriver sen, hejdååå   

Av amanda pettersson - 5 maj 2011 13:13

Helluuuusaaaaannnnn.

har sovit as dåligt inatt. 

men är ganska pigg ändå faktiskt.

mamma sa förut att hon & min bror skulle till stan när hon slutar

så jag vet inte riktigt om jag ska följa med eller inte

de är inte ofta jag är där nere faktiskt, så de skulle väl va trevligt.

men ändå är de ganska jobbigt

+ att jag behöver nya shorts, vill gärna ha en stickad tröja oxå.

haha, men de märks väl..

 Målade naglarna nyss oxå, så råka jag hälla ut lite på mina gråa mjukis byssor. så dom blev ju blåa, mitt ben blev osså blått.

men de är väl gulligt? haha vet inte hur jag ska få bort de riktigt.

får väl försöka med såntdär som man tar bort nagellack med ellernått.

jag är såååå duktig jämt!   


Sitter nu och lyssnar på musik, 

har hittar en jävligt bra låt, 

men man får tydligen inte lyssna på den många gånger

värdelöst!

så nu kan jag inte lyssna på den för att jävla spotify är stört!

men ni som inte har hört den, kan ju alltid lyssna;

LMFAO – Party Rock Anthem


den är ganska bäst.


tänkte iaf börja göra mig iordning

följer jag inte mer dom hittar jag väl på nått annat roligt.

men nu ska jag ta en varm och härlig dusch.

hejs!   

Av amanda pettersson - 4 maj 2011 22:29

Har varit med en söt pojke hela dagen nästan,

vi har kollat på film & haft mysigt.

försökte få lite bra kort på honom oxå, men de gick ju inge bra

(som vanligt)

men de blev några bilder, även om dom inte blev bra.  



Sitter iaf just nu oh kollar på bb,

katerina kan fan aldrig ha kul. tråkigajävlakärring


Tänkte kolla på nån bra film sen när bb är slut så kanske jag somnar till den t.o.m hoppas de iaf! de behövs..


Men nu ska jag kolla klart, hejdååå  



     

Av amanda pettersson - 3 maj 2011 23:27

tänkte gå & lägga mig nu, 

vet att jag skrev förut att jag inte skulle skriva idag.

men jag kunde bara inte låta bli..


Ska iaf kolla nalle puh nu, hihi gos!

nasse är så söt  

efter de blire väl att försöka sova antar jag, märks väl hur de går.

men aja, gonatt! ♥



 


Haha! normal tjej ;$

m

Av amanda pettersson - 3 maj 2011 13:33

tänker inte skriva nått idag.

skriver imorgon igen....

,

Av amanda pettersson - 2 maj 2011 22:57

är trött som faan..

vakna typ halv 1 idag, men ändå är jag hur trött som helst nu!

så jag ska nog sova snart. får väl se hur de går.

kanske skriver sen oh lägger in en bild   


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards