petterssonamanda

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av amanda pettersson - 9 maj 2011 23:08

Jag färgade aldrig håret förut, orka inte.

va ute och gick med mamma isl, behövde komma ut lite..


Har iaf tagit bort mitt naglack nu och funderar på om jag ska göra om bloggen lite, den är så mörk, och eftersom de börjar bli sommar snart kanske de kan va mysigt att ha lite färg, eller?  

Men det fixar jag imorgon isf, vi får se!


Tänkte ta mig lite flingor nu, är lite små hungrig faktiskt.

sitter i min soffa och myser med min älsklings tröja,

tänkte sova med den så kanske jag inte saknar honom lika mycket.

den luktar ju otroligt gott oxå.


Men ska snart sova oxå, så jag skriver imorgon igen.

ska till skolan imorgon, oh sen vidare till karlstad för att kolla tandställning, hoppas de blir bra  


Ni får nyduschade oh mysiga bilder idag.


   

Av amanda pettersson - 9 maj 2011 14:53

Har så mkt tid för mig själv nu så vet inte riktigt vad jag ska göra,

därför har jag städat mitt rum och gjort de mysigt.


 


Tänkte att jag skulle färga håret snart om jag orkar.

ska kolla O.C först, de går ju på tvn klockan 3.

de får bli intensiv röd som förra gången.

den ser ut såhär; 


 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards