petterssonamanda

Alla inlägg under juni 2011

..

Av amanda pettersson - 23 juni 2011 14:47

Av amanda pettersson - 20 juni 2011 22:00


har varit i karlstad idag med alexandra, hon hitta mkt mer än mig.. de va nog ingen bra "shopping-dag" för mig verka de som, men lite fick jag allt med mig, men kan tyvärr inte visa bild för min telefon är ju somsagt trasig! Men jag har haft en super trevlig dag med min saknade vän!  

Av amanda pettersson - 19 juni 2011 20:11

i fredags va de student och de va en toppendag!
hade otroligt trevligt, synd bara att jocke valde att inte va med mig.
men jag åkte till honom sen på kvällen, och har sovit där tills idag.
så här får ni en "bildbomb" från fredagen.
                                             

Av amanda pettersson - 16 juni 2011 12:09


Vet att jag nyss skrev att jag skulle skriva ikväll igen, 

men jag tog av mig ringen nu och såg ett fint vitt sträck!

haha snyggt o bli brun men vit under ringen. 

man kanske inte ser jätte bra på bilden..


 

Av amanda pettersson - 16 juni 2011 12:00


"skolavslutning" idag i skolan, hade lite problem med kläder imorse, men de fick bli enkelt, klänning och kavaj!  

 i skolan kolla vi på ett bild spel och lite så,

som tur va blev inte jag med på någon bild!  


men nu sitter jag här och kollar på nått dåligt på tv.

tänkte vila lite och kanske ringa jocke och se om han sover..

ska nog träffa honom sen om han inte har ångrat sig.


kanske skriver en gång till sen ikväll när jag kommer hem.

men tänkte iaf visa hur jag såg ut idag  


   

Av amanda pettersson - 14 juni 2011 22:37


Skolan idag va väl tråkig som vanligt, fast va ovanligt trött idag faktiskt.

lite senare mötte jag min gos och följde med honom till tandläkaren

fick fan sitta och vänta i 1 timme ungefär, va rätt trött när han va klar.

sen gick ju hem till honom en sväng tills både han & jag skulle göra annat, men sen sågs vi på maxi när båda va där och handla. hihi

oh så när jag kom hem kolla jag tv oh litte sånt..


Imorn kommer de hände väldigt mycket och de är jobbigt.

ska först till bup vid halv 11. sen ska jag till stan och åka runt massa och fixa grejer, jag måste ju eftersom de är student på fredag..

gött att de är över sen.


Men jag skriver imorgon igen om vad som händer i mitt tråkiga och värdelösa liv!  PUSS  



   

Små söt bild som melwin tog på oss när vi va nyvakna! 

Av amanda pettersson - 13 juni 2011 23:17


Innan jag sätter på en film och sover lägger jag in 3 bra låtar!   




Av amanda pettersson - 13 juni 2011 22:56

rubriken är ju självklart en låt, en dålig men ändå bra låt!

den är skön men ändå hur dålig som helst!  


Va med min gos idag som vanligt, vi gjorde typ ingenting.

de va väl kul tills han kasta ut mig, men jag ger mig inte!

så allt blev bra oh han sluta va grinig, så vi myste vidare när de va över,

haha så jävla udda..

men han kasta ju sönder telefonen, så vi åkte med hans pappa till maxi och köpte en ny!  


Och nu sitter jag här & lyssnar på musik  

har spelat lite oxå men tröttnade tillslut, 

tänkte faktiskt sätta på en film och lägga mig i sängen snart.

ska ju till skolan imorgon. 

så skriver nog inget mer idag, såå gonatt! 


 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards