petterssonamanda

Alla inlägg under augusti 2011

Av amanda pettersson - 25 augusti 2011 00:13

dåliga bilder, orka inte ta 100 stycken.



 


                            

Av amanda pettersson - 24 augusti 2011 11:49

Har nyss vaknat och är svin trött,

ledig från skolan idag så jag tänkte passa på och färga håret. sitter och kollar på H&M's hemsida, ska beställa en superfin jacka och skor, behöver dom båda 2 väldigt mycket, men sitter och kollar på lite annat ändå, om det finns nått billigt fint som jag kan ta med  ska snart kolla på lite weeds tänkte jag, as bra serie.. sen färga, de blir mörkbrun, så vet inte riktigt hur mörkt de blir, men är trött på de röda och min utväxt på 10 cm.. så jag hoppas de blir bra.


blev ingen skola för mig igår tyvärr, vakna och mådde hur illa som helst, brukar ju göra de, så måste ligga i sängen en stund så det kan gå över, men nu gick de inte över. Mådde samma när jag vakna när jag hade somnat igen. ville bara spy, men som vanligt kommer det inget!


Så imorgon blir det skola, hoppas de är vanliga lektioner och inte massa prat.


Men jag ska kolla klart H&M oh lite weeds sen färga, kanske lägger in en bild på hur det blev sen.  




Av amanda pettersson - 22 augusti 2011 23:03

4 gammla bilder på mig.

gonatt! ♥


          

Av amanda pettersson - 22 augusti 2011 20:34

försov mig imorse, väldigt duktigt av mig första dagen och allt. Men jag kom inte försent, stressa sönder för att hinna. Haha.

Det va ju bara inskrivning idag ändå, och grupper och lite sånt, jag ska faktiskt försöka sköta skolan nu, dom flesta som läser bloggen kanske vet att jag har haft de ganska svårt med skolan och att komma dit, va där, jobba osvosv. Men nu känner jag mig inte lika hopplös längre, utan vill verkligen försöka.

Vill inte sitta hemma utan jobb hela livet, fatta va tråkigt jag skulle ha ensam hela dagarna, vad ska jag göra liksom? pilla mig i naveln och äta snor?..

Men iaf, ska sluta va så lat nu.. Haha iaf försöka, jag gillar att va lat. De är gött.

så imorgon blir det att gå upp vid halv 7. 

sen åka till skolan runt 8. hoppas jag kan sova bättre inatt & att jag inte försover mig igen. 


Har tyvärr ingen ful bild att lägga ut heller. skulle ju kunna va lite rolig och lägga ut en gammal "fjortis" bild. men så snäll är jag minsann inte idag! haha hejs!

Av amanda pettersson - 21 augusti 2011 22:50

 

Av amanda pettersson - 20 augusti 2011 16:09

Sitter i soffan med min kusin, vi kollar just nu på mamma mia och har precis ätit körv och mos, efter att hon åkt hem ska jag duscha och göra mig iordning, ska va med jocke, vi kanske skulle bort och kolla film, men det är inte bestämmt än. så vi får väl se.

sov hos han inatt oxå, därför kunde jag inte skriva nått här.   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards