petterssonamanda

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av amanda pettersson - 14 augusti 2011 23:24

har myst med älskling nästan hela dagen.

fick t.om med mig några bilder hem, 

fast dom är inte direkt bra. men jag lägger iaf in en. 

tänkte nog snart gå och sova, är super trött.

har ju sovit breve jocke flera dagar nu, så vi får väl se hur de går att sova själv.

men de går väl bra hoppas jag.

Det blev inget inlägg om viktiga saker, så de kommer väl kanske imorgon isl om jag har tid.

men nu ska jag lägga mig i sängen, puss&gonatt


                                 I love u 















Av amanda pettersson - 14 augusti 2011 12:52

Dålig uppdatering nu dom senaste dagarna. 

men har varit hos jocke för det mesta.

har sovit där varjedag nu eftersom vi har varit ute och jag har inte orkat tagit mig hem. 

men vi drack iaf i fredags, och igår.

jag hade trevligt, men har inte så mycket att skriva, för de hände inte så mycket.

förutom att jag fick socker i hela håret och har de än.. mysigt!

fick inte heller några bilder, förutom en på min gos, men den vart inte så himla bra, men för att de inte ska bli bildlöst, så lägger jag in den ändå.

tänkte göra ett inlägg sen om viktiga saker, saker som jag behöver sjukt mkt nu. vet inte varför, men de blir iaf ett inlägg. haha...

- nu ska jag duscha, och försöka få bort sockret. jävla jocke asso...

haha nejdå, men pysshej!  


      











Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards