petterssonamanda

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av amanda pettersson - 15 augusti 2011 23:26

Blev väckt halv 9 imorse av mamma,

jag följde med henne till tandläkaren

sen gick vi till lindex, jag fick med mig nagellack och en mascara, hoppas verkligen att den är bra, de va rea så den kosta bara 70kr. Ungefär allt mitt smink är slut nu så måste egentligen köpa nytt, men har inga pengar så de blir lite svårt..

men mamma sa att vi skulle till stan någon mer dag i veckan så vi får väl se  

Sitter just nu och kollar en blogg med nageldekoration/nageldesign. Tänkte att jag skulle testa lite på några lösnaglar jag har här hemma, och om de blir bra kanske jag kan måla på mina egna någondag.

tänkte slå på skins snart, och sen antagligen sova eftersom jag gick upp så

tidigt är jag väldigt trött.. 



                                                                         

                                                                     - mascaran&nagellacket

    





































Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards