petterssonamanda

Alla inlägg under september 2011

-

Av amanda pettersson - 30 september 2011 10:49


Skulle egentligen ha sovit hos jocke inatt, 

men jag blev dålig efter att ha varit där ett tag så va tvungen att åka hem..

Kom hem vid 9, gick och la mig direkt, ville sova så de gick över.. vakna för en stund sen, mår lite bättre idag. Har inget mer att skriva just nu..

-

Av amanda pettersson - 28 september 2011 21:17

Som ni kanske förstod hann jag inte lägga in bild imorse, hade ändå inget snyggt att visa!


Har bara suttit hemma hela dagen och kollar på glee, och faktiskt funderat lite på saker jag ångrar, hur jag kunde va så dum liksom. 

menmen, har mackor i ugnen, hoppas dom blir klara snart, är väldigt hungrig..

Tänkte försöka koppla in min tv oxå, tror dock inte de kommer gå så himla bra, är verkligen INTE bra på såntdär skit.

Om det inte funnkar får jag väl kolla glee igen, fast är redan på andra säsongen, finns bara 2 än så länge. Men det är ju så bra så har lite svårt att sluta kolla på det. 

jaja, nog om det!


Tänkte göra ett till inlägg om en stund och rekommendera ens blogg som jag läser dagligen, försöker iaf.. 


Men nu ska jag fixa mackorna och colan och dryga framför datorn. PUSS!






                                                                          

Av amanda pettersson - 28 september 2011 07:25

Fyfan va ont det gör att ha tandvärk, 

har vaknat flera gånger inatt.. 

Det är faktiskt första gånger jag har de, som jag minns iaf. haha..

Sitter i min soffa och äter en macka, ska snart börja sminka mig för att sen åka till skolan, problemet är att jag inte vet vad jag ska ha på mig, tror jag ska börja bestämma sånt dagen innan så jag slipper stå där i 1 timme innan jag hittar något.. 

Men det får väl bli nått enkelt  

Om jag hinner lägger jag in bild innan jag åker. Så ska fortsätta nu så jag inte kommer försent! 




-

Av amanda pettersson - 27 september 2011 11:24


Vet att jag inte har varit så bra på att skriva här, men det är inte kul att skriva när jag aldrig har bilder att lägga in, och det beror på att min telefon har världens sämsta kamera, men jag ska bli bättre på bilder varjedag nu. tänkte köpa en kamera snart, men måste ju ha pengar till det oxå.

Så det blir ingen bild i dethär inlägget heller, och inte något intressant att läsa om, för jag har inget roligt att skriva  

Av amanda pettersson - 20 september 2011 23:01

Nu går jag och lägger mig, 

men de blir 2 bilder som jag tog för ett tagsen. Även om dom är nästan exakt lika så lägger jag in dom ändå!    



P U S S




 



 

Av amanda pettersson - 20 september 2011 11:57

Har gjort om hela bloggen, nu är det mörkt igen, känns toppen. Fick hjälp av marcus att välja bakgrund, och lite andra färger,  de gjorde han bra tycker jag!   





Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards