petterssonamanda

Alla inlägg under juli 2011

Av amanda pettersson - 31 juli 2011 16:25


dagen igår blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.

så jag har faktiskt inget att berätta.

men det va iaf kul att träffa er marcus & alexandra.

även de inte blev så bra.  


Idag ska jag iaf träffa jocke. vi ska väl mysa antar jag.

finns väl inte så mkt annat oh göra.

tänkte lägga in en bild sen på hur jag har sett ut i helgen.

men nu ska jag ducha. kom nyss hem från björneborg. 

har varit hos mormor och solat lite.

Av amanda pettersson - 30 juli 2011 15:22


Igår drack vi lite igen, sen drog vi ut på stan.

träffa lite folk. sen åkte lite bil och så.

ska aldrig mer ha klack på mig när jag är ute i flera timmar.

hade så jävla ont i fötterna. fick ta av dom när jag gick hem.

men jag hade kul ändå, även om jag hade ont.

kom väl hem vid 2 ungefär  


Och idag då, hade bestämt med jocke, så ville han dricka, 

så jag fick fixa mer alkohol till att dricka idag oxå.

så vi ska dricka sen med marcus och alexandra. 

så får vi väl se vad de blir senare.

kommer nog bli trevligt, som dom andra dagarna har varit.


men nu ska jag duscha och fixa mig lite.

ska försöka hitta på nån mat oxå. är väldigt hungrig.

men vi hörs väl sen. om inte inatt. eller imorgon.

beror på när jag kommer hem!   

Av amanda pettersson - 29 juli 2011 13:01


ja, det hade jag igår. satt på alexandras altan och lyssna musik och drack lite, hur mysigt som helst. det tycker jag vi ska göra om!



2 bilder marcus tog igår   



   

Av amanda pettersson - 28 juli 2011 00:58



 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards