petterssonamanda

Alla inlägg under juli 2011

Av amanda pettersson - 27 juli 2011 20:21


Har hunnit gjort mycket trevligt idag med min kära mamma.

som jag sa förut handla vi, 

sen när vi hämtade barnen så åkte vi ut till skärgården och bada fötterna i ungefär en timme. sen åkte vi hem och hade vatten krig

men det va inge kul för alla kasta på mig så jag hade ingen chans med att kasta tbx. så jag gav upp. haha..

men de har iaf varit en super mysig dag med massa bra saker.

och mindre bra, bajs på cykel oh piss myror. 

men de spelar ju ingen roll eftersom vi hade trevligt ändå  


Nu lyssnar jag på musik, kanske skulle fixa skivan som jag har lovat mamma i flera månader om jag hittar någon bra musik.

måste oxå bädda min säng, 

när jag kom hem från jocke hade mamma tvättat mina sängkläder, 

så fick sova utan de inatt. haha.

så ska nog fixa de, sen har jag ingen aning alls, film och sova kanske.

ska nog upp tidigt imorgon oxå,

om de regnar blire karlstad annars bada! 

men nu ska jag inte skriva mer, för jag har inget mer oh säga.



pusshejdå.

Av amanda pettersson - 27 juli 2011 12:32


Va hos jocke igår till 3 inatt, så skulle jag upp vid ungefär 8 imorse.

jag va dö trött, låg i sängen oh mådde illa till 9 halv 10.

sen blev det oh göra sig iordning, så åkte jag till maxi med mamma och handla massa grejer, oh nu sitter jag här, har ätit en macka.

ska väl försöka hitta på nått oh göra nu.

för sen blir de att hämta gosungarna på dagis.

så hittar vi väl på nått trevligt!  


 

Av amanda pettersson - 24 juli 2011 15:59



 


Såg denhär kommentaren för en stund sen..

oh hur tänkte egentligen personen som skrev den?

alla vet ju att de inte är perfekt i ett förhållande.

iallafall inte alltid, alla bråkar och sårar varann, 

men du kanske inte har haft ett förhållande?

om du har haft de så va de fan idiotiskt att kommentera så.

och vad vet du om vårat förhållande? när du inte ens skriver vem du är?


Jag älskar jocke hur jävla mycke som helst.

och jag vet att han älskar mig oxå,

och att han kan va svinig ibland och gör mig ledsen,

men de gör ju jag mot honom oxå, de är inte bara han som bråkar.

han är inte ensam i förhållandet...


så om det är något/någon mer nu, 

passa på oh skriv nu, men stå för vem du är.



Av amanda pettersson - 24 juli 2011 15:48


Har hunnit gjort ganska mkt som senaste dagarna, egentligen ingenting.

men ändå nått för mig, har träffat marcus, emma, och jocke.

har varit mysiga dagar, behöver sånt nu när allt inte är så bra i livet.


Idag hade jag helst haft söndagsmys med min gos.

men de är inte ofta jag får mysa med honom längre.

så de märks väl vad de blir idag, kanske myser lite med mig själv  

Av amanda pettersson - 22 juli 2011 01:26



Sitter i gosis säng med datorn, han spelar som vanligt.

så idag tog med med min dator så jag kanske skulle ha lite roligare,

men finns ju ingen rolig oh skriva med ändå..

så jag lyssnar på musik. har spelat lite oh kollat fb.




 

-

Av amanda pettersson - 22 juli 2011 00:03

 

Av amanda pettersson - 21 juli 2011 19:08


 


kollade på denna film i förrgår. står att de är en komedi osv.

men jag tyckte inte ens att den va bra, inget rolig händer ju, 

förutom när hon härma hitler.

så jag skulle inte rekomendera den faktiskt.


Av amanda pettersson - 21 juli 2011 17:33


Nu va de ett tagsen jag skrev här sist, de har hänt ganska mycket i mitt liv dom senaste dagarna, dock inget som jag vill skriva här.

men fick iaf mina skor igår, som va väl inte direkt som jag trodde.

trodde dom va grå som på bilden, men dom va mer bruna.

men annars passa dom osv. 


galet dåliga bilder, tog utan blixt med mobilen...


 




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards