petterssonamanda

Alla inlägg under juli 2011

Av amanda pettersson - 16 juli 2011 19:29


Nu åker jag till jocke

hörs sen

puss


 

 

,

Av amanda pettersson - 16 juli 2011 13:52


Skulle egentligen ha varit med jocke igår, me de blev inte så.

därför åkte jag oh träffa alexandra och prata lite med henne om saker.

(tack för att du finns, jag älskar dig ♥)


Sen efter nån timme träffa jag jocke, men åkte hem efter ett tag..

ska träffa honom idag, oh prata oh litte sådär.


men nu orkar jag inte skriva mer, har sjuuukt ont i magen.

pusshej!


Av amanda pettersson - 15 juli 2011 00:31


Jocke sov här ändå, men han åkte hem typ vid 4-5 förut tror jag?

efter de handla jag med mamma, sen gjorde jag inte så mkt mer.

har mest latat mig i soffan med datorn, kollat hannah montana osv.

har oxå kollat telefoner, som jag inte har pengar till tyvärr.

nån som kan bjuda på lite pengar eller en telefon? 


 



Men iaf, ska kolla film nu och sen sova tror jag nog.

imorgon ska jag va med min gos igen. ska sova där eller tvärtom.

vi kanske tänkte dricka oxxå. så om nån vill va med äre bara att skricka iväg ett sms till mig. 


avslutar med en bild på mig och min prins! ♥

puss&gonatt!


 

Av amanda pettersson - 13 juli 2011 23:02


Jag har haft en mysig dag med min lilla familj ute i skärgården.

vi åt glass och bada fötterna!


Nu väntar jag på att gosen ska bestämma sig för om han ska komma eller inte, tror dock tyvärr att de blir ett nej..


     

Av amanda pettersson - 13 juli 2011 03:19

   

...

Av amanda pettersson - 12 juli 2011 02:09


Ska sova nu.

gonatt.


 

Av amanda pettersson - 11 juli 2011 02:01


Jocke följde aldrig med, men de va för kallt för att bada för mig ändå.

men marcus doppa sig så prata vi lite.

vi åkte väl hem efter en timme ellernått.

har faktiskt inte gjort nått mer idag.

har kollat på skins, så nu har jag kollar alla 5 säsonger, så jävla bäst.


tänkte sova snart, är trött som fan. har sovit ganska lite dom senaste dagarna tyvärr, men de har varit mys ändå.

"beställde" skor förut oxå men man såg inte så bra på bilderna, så jag hoppas att dom är snygga och passar bra nu. 

annars blir jag litte smått lessen.


Hitta en gammal udda bild som jag gjorde litre skarpare, 

för spegeln va skitig och min mobilkamera suger. 




Gonatt ♥  

Av amanda pettersson - 10 juli 2011 15:01


Mamma gick med på att grilla igår, fast dock bara korv.

men de funkar ju de oxå, så vi gjorde de med melwin och zebastian, 

satt på altanen och hade myspys.

sen gick jag till jocke och lekte med han, sov där oxå.


Kom hem för nån timme sen, 

nu sitter jag oh har ont i tänderna för jag åt godis. har tydligen hål i tänderna nere oh uppe på båda sidorna. kanske borde sluta äta godis..

men ska iaf duscha nu, sola nyss solarium med mamma osså.

oh snart ska jag ut och bada med marcus. och kanske jocke.

om han inte är för lat. de blir nog trevligt..

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards