petterssonamanda

Alla inlägg den 9 september 2011

Av amanda pettersson - 9 september 2011 12:36

Har inte skreve på några veckor nu.

Har sovit med jocke i typ 2 veckor så har inte skreve för de, och har inte haft nått intressant att skriva om, men nu har jag faktiskt de.

Just nu är jag sjuk, råka smitta jocke oxå..Så vi har haft lite små mysigt tillsammans sjuka oh gosiga. heheh..

Har börjar lite med tandställningen oxå, haft ringar mellan tänderna så dom ska åka isär lite, igår va jag där och testa några andra ringar till tandställningen, som va hårda och stora, kändes ganska obehagligt, men man kanske vänjer sig efter ett tag.

Sköter skolan nu oxå, har varit där alla dagar förutom typ 2, och förutom igår och idag, men de är ju för att jag är sjuk, de känns toppen att va där. mycket bättre än förra året.

Imorn ska jag träffa pappa oxå, de va ett tagsen, vet inte riktigt vad vi ska göra, men de blir säkert bra! 

Nu ska jag faktiskt gå och göra mig lite varmoboy igen, eller de kanske är bättre med nått annat när man har ont i halsen? Men de är ju så jääävla gott!

Har tyvärr ingen bild till er idag, ser ut som ett skabbmonster, haha ungefär iaf.

Och sånt vill man ju inte se.

Ska försöka skriva mer här nu, de är ju faktiskt fortfarande ganska många som är inne varjedag, så jag känner mig lite elak för att jag inte har gett er nått.

jag skriver sen igen om jag kommer ihåg.

hejdoo   

 


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards