petterssonamanda

Alla inlägg under augusti 2011

Av amanda pettersson - 10 augusti 2011 11:56


Hade inget internet igår, tvn va oxå knasig..

men vid 9 imorse funka det igen, men då gick jag och sov,

så gjorde aldrig ett inlägg, 


har ju inte direkt nått kul att berätta,

de har jag ju aldrig. hehe.

men igår va jag iaf med min prins' och sen skulle melwin och zebastian sova här, så vi bädda ut min soffa och la oss i den

och kolla på lotta på bråkmakargatan. mysigt..

fast ingen av oss somna,

så zebastian gick ut till mamma 

och jag och melwin satt på nalle puh. jag kan ju inte påstå att jag har sovit speciellt bra, har haft melwin på mig flera gånger.så har fått flyttat honom.

men kanske fick 2 timmars sömn iallafall.

fast jag gick oh la mig imorse vid 9 när dom åkte till dagis..


+ att min usb grej är borta, hittar den ingenstans i mitt rum.

så blir ingen bild nu tyvärr. får väl försöka slänga in en senare. ska kolla lite skins nu för tredje gången. 



Av amanda pettersson - 9 augusti 2011 00:34

Nu går jag och sover, är supertrött!


   

Av amanda pettersson - 8 augusti 2011 18:11


mamma tvinga med mig ut i "skogen" förut.

hon skulle plocka hallon och jag hade inget att göra så följde med.

vi hitta inte speciellt många. haha...


     

Av amanda pettersson - 3 augusti 2011 21:54


Skulle egentligen ut & bada förut, men direkt när jag kom till jocke börja de regna, så vi kolla film och råka somna.

sen ville han fortsätta sova så jag åkte hem.

hade hoppats på att han skulle sova hos mig idag, men eftersom han har sovit nu kommer väl han somna as sent inatt. vilket inte jag kommer..


han skulle iaf höra av sig när han vaknade så kanske vi skulle hitta på nått igen, men han har inte hört av sig än. 

så jag kanske blir hemma ikväll, vilket jag helst står över...


Av amanda pettersson - 2 augusti 2011 23:44


Har varit och badat idag med min familj, tills jag tröttna efter 3 timmar så mamma skjutsa hem mig, då gjorde jag mig iordning och sen åkte jag till jocke, sen hem igen. så drog jag ut en sväng med marcus,

så kom faktiskt nyss hem.

hade väldigt mysigt med jocke, hade gärna stannat och sovit. ångrar att jag åkte därifrån..


tänkte slå på en film eller tv oh kolla lite, sen sova.

är sjukt trött, har inte sovit alls bra på senaste tiden.

måste äta nått oxå, är litte små hungrig.  


känns så tråkigt med ett bildlöst inlägg.

så ni får en konstig bild från igår!  


 


Av amanda pettersson - 1 augusti 2011 23:59


 

kd.

Av amanda pettersson - 1 augusti 2011 18:18


mamma väckte mig 10 imorse, då åkte vi ut en sväng.

sen vid 12 ungefär drog vi till karlstad.

jag skulle dit för jag behövde shorts, fick dock bara med mig linnen & trosor. haha...



   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards