petterssonamanda

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av amanda pettersson - 5 juni 2011 11:45


Som ni antagligen ser så har jag bytt tbx till min förra bakgrund,

fast jag har bytt lite färger, jag måste fixa en bra bild innan jag kan byta, för den förra såg förjävlig ut..

(om ni inte ser, uppdatera sidan)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Igår va jag och bada igen, med jocke och marcus.

de är fortfrande iskallt i vattnet.

vill att de ska bli varmare så man kan bada ju.

jag har varit i halvt 2 gånger, men går upp direkt. de är svinkallt..



Skulle ju egentligen sova hos min babe oxå.

men han typ är cp oh är uppe hela nätterna och sover hela dagarna.

och jag har ingen lust oh sova själv medans han gör annat.

så han följde mig hem isl.

Så vi kanske skulle ta de idag, men de märks väl när han går upp  


Tänkte snart färga håret, de blir rött igen!

fast kanske måste åka och köpa en till hårfärg, för jag har ju så jävla mycket hår, haha!


Men jag skriver mer sen.

puss! 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards