petterssonamanda

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av amanda pettersson - 25 maj 2011 22:12

Jag är så jävla glad!

dock har jag ingen aning om varför.

haha..


har varit hos min älskling idag.

vi spelade kort, haha han är ju sån jävla dålig förlorare.

fast vi körde först till 3, oh så den som vann fick de den ville. så jag förlora ju såklart. typiskt!


kollar bb nu. som vanligt på kvällarna 

sen när jag såg att dom gick i klackskorkom jag på att jag tror jag vill beställa nya!

så tror jag ska leta lite nu, sen kanske jag låter er bestämma.

fast ni suger ju på att kommentera  


men nu ska jag fortsätta skriva med min gosis!


 


Åh jag jag älskar dig sötis

du är det bästa som finns

kommer aldrig sluta älska dig


♥ 31/7-10 ♥










Av amanda pettersson - 25 maj 2011 00:00

Idag tog jag med mig Jessie ner till stan för att kolla på morsdag present till mami.

jag hittade det jag skulle ha. 

men kan ju tyvärr inte visa er, eftersom hon kanske läser och ser.

då blire ju ingen överraskning.


Vi blev klara vid 6 ungefär och då åkte jag till min gos.

de va väl inte speciellt kul idag. vi bråka mest...

men jag hoppas väl att de inte fortsätter så iaf.


Har paxat honom den 26-28.

så de ska bli trevligt att umgås med honom då.

vi behöver göra nått annat än oh bara sitta hemma trorja.


Min telefon är fortfarande trasig. knasigt..

men jag tror jag ska spara pengar till en ny.

annars blir de ju inge bilder här på bloggen. oh de är sjukt tråkigt att läsa bloggar utan bilder, (tycker jag)

därför ska jag fixa de!  


men nu ska jag iaf sööööva snart.

tänkte kolla film först, om jag inte somnar innan. 

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards