petterssonamanda

Alla inlägg under maj 2011

Av amanda pettersson - 17 maj 2011 21:47

Har faktiskt varit i skolan idag, de va ett tag sen.

jobbade med USA osv.

sen glömde jag såklart de jag ska ha med hem varje tisdag.

oh de ska va inne nästa tisdag + att dom åker till göteborg på torsdag

och på fredag är dom lediga, oh imorn är jag ledig!

så jag antar att jag får hämta de imorgon ändå..

typiskt att jag ska glömma den sista dagen i veckan!


Men de gick iaf bra i skolan, sen åkte jag ju såklart hem vid 11.

och kolla lite life unexpected, underbart bra program!


Sen vid halv 6 när mamma kom hem skjutsa hon mig till jocke, 

de blixtra ju fan ute förut!? ;o

livrädd typ haha...  :$

Men kom iaf nyss hem från honom. 

ska kolla bigbrother snart, och äta litte kanske? 

skulle behövas. känner mig lite små hungrig..


Tar tyvärr inte bilder typ, är ju med jocke oftast och han är ju rädd för att va med på kort. (tönt)

men jag hitta en gullig på google iaf. 

så de blir nån bild, isl för ingen. jag tyckte den va sööööt!


men ska ta mig nåttt att äta nu, pusshejs!







 

.

Av amanda pettersson - 16 maj 2011 23:13

Har gjort om min blogg lite nu, men de blev verkligen inte bra!

men jag har inte tid att ändra nu, så får göra de imorgon..

så ni får stå ut med en ful blogg tills imorgon.

Av amanda pettersson - 15 maj 2011 22:09

Har inte varit hemma idag förutom i 5 minuter!

åkte hemifrån 11-12 för att va barnvakt.

sen åkte jag hem oh bytte om oh vidare till min gosis.

men nu äntligen är jag hemma..

kollar bb justnu, gött att madde åkte ut, fyfan.. falsk hon är..

har laddat ner lite serier osv.

tänkte kolla på nån av dom snart. sen ska jag fan sova.

så vi hörs imorn!  



   

Av amanda pettersson - 14 maj 2011 19:05

mja rubriken säger väl ungefär allt. 

va oh sola först med mamma, sen tog vi med oss gosungarna och gick en sväng. oh nu sitter jag här duschad oh ska snart fixa mig.

sen vidare till jocke, inget speciellt eller ovanligt  



   

 

Av amanda pettersson - 14 maj 2011 11:19


Vaknade nyss, är fortfarande trött men kunde inte somna om..

tänkte göra mig iordning snart. 

men först ska jag kolla klart på tvn.   

Av amanda pettersson - 13 maj 2011 16:48

Orka inte skriva igår när jag kom hem, fick magkramp osvosv..

så jag la mig oh vila, därför blev de inget igår.


Men idag iaf, blev de ingen skola för mig.

så jag åkte med mamma och mormor till karlskoga, 

vi hade riktigt kul faktiskt, de va längesen jag skratta så mycket,

vi fick med oss lite grejer, mormor handla mest.


Tänkte visa vad jag köpte iaf, jag är nöjd faktiskt,

även om de inte blev så mycket.   


Tänkte träffa jocke senare, när jag har duschat och så.

så jag skriver väl sen igen. 


       

Av amanda pettersson - 12 maj 2011 16:02

Nu åker jag på möte i skolan, 

sen vidare till min älskling   



 

Av amanda pettersson - 11 maj 2011 22:52

Har inte skreve nått på hela dagen. kanske är dax nu?


Bup va här förut och prata lite,

sen åkte jag oh mamma till stan oh lite så, 

jag såg ut såhär; 





Sen åkte jag till min älskling, ååååh va jag har saknat honom!

de va hur mysigt som helst att få träffa honom igen.

är så otroligt kär i den lille fisen..

men iaf, jag va där till typ 10. och nu har jag kollar bb.

tänkte ta på en film snart oh sen försöka sova.

men först ska jag äta lite godis.


Kanske lägger in lite söta bilder sen.

men vill iaf visa bild på babe.


   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards