petterssonamanda

Alla inlägg under april 2011

Av amanda pettersson - 11 april 2011 23:03

Har kollat klart bb nu

tänkte lägga mig i sängen och kolla lite mer tv och försöka sova.

hoppas de går bra, 

justde, förut när jag duscha så klia de som fan på benet, 

så klia jag såklart, sen när jag kom ut hade jag ett jättekonstigt märke, 

de ser piss äckligt ut, tur att man inte visar benen så ofta nu  




gonatt

pusssssss



 

 ser solbränd ut, men de är jag faktiskt inte.

de är nog kameran som har gjort mig röd i ansiktet.



Av amanda pettersson - 11 april 2011 21:58

jappjapp, nu äre dax för big brother minnsan!

babe åkte för ungefär en halv timmesen

tråkigt men så äre  

imorn äre skola, usch va tråkigt men måste verkligen nu

annars blire inga pengar till lilla määndii

och pengar behövs som fasen.

skulle vilja köpa nya skor, men de går ju inte om jag inte går i skolan.

så imorn gäller de, får skriva t marcus sen att jag ska dit

så han inte går utan mig.

hihi


big brother nu! ♥ 


Av amanda pettersson - 11 april 2011 18:10

Har träffat marcus, vi va på stan en sväng,

sen mötte vi alexandra.

riktigt skönt väder tidigare idag, men de blev kallt tillslut

oh då ville jag hem, för frös som fan.

så nu sitter jag här, oh dricker cola

min älskling kommer snart hoppas jag. har saknat honom massor.

skriver senare igen, 


Pyss   

Av amanda pettersson - 11 april 2011 09:36

Jag somna efter 3 inatt, kunde verkligen inte sova.

oh nu väckte mamma mig vid 9. död typ?

försökte somna om i typ en halv timme men de gick inte, 

sitter här oh äter nesquik, älskar dom flingorna, 

kan de va så för att man älskar chocklad? haha

ska sätta på lotta på bråkmakagatan

men tänkte att jag kunde va gullig och skriva ett inlägg här först. 


så nu blire lotta, söt den ungen!

PUSS

Av amanda pettersson - 11 april 2011 01:40

Har nyss målat naglarna, de tog hur lång tid som helst  

  tänkte lägga mig i sängen oh kolla på tv nu..



Här får ni en bild på naglarna; 


 


Dom blev verkligen inge bra, ska nog måla om imorn, haha!

bilden vart inte heller så bra, men man ser iaf nått  




Puss & Godnatt      

Av amanda pettersson - 10 april 2011 23:04

Har kollat bb nu, fan va gött att patrik åkte ut! hatar den idioten..

jocke ringde inte innan, han ringde typ kvar över så de va inte så farligt.

vi prata i ungefär 1½ timme, sen skulle han sova, han va tröttis.

just nu kollar jag på RuPauls dragrace? haha sjukt program..

men iaf, sa ju i förra inlägget att jag skulle visa lite av de jag beställde, 

så visar endel, men inte allt   



       

Av amanda pettersson - 10 april 2011 20:51

nu va de ett tagsen jag skrev, 

har varit på kalas och lite så idag. tror jag börjar bli sjuk nu oxå, inte kul..

mår dåligt på alla sätt som går, men hoppas de är bra imorn när jag vaknar.

tänkte iaf kolla på bb nu när de börjar om nån minut.

babe sa att han skulle ringa innan 9, men vi får väl se hur de blir med de.

justde, kom på förut att jag hade beställt kläder typ förra veckan, 

tänkte visa några av dom sen. 

De är så dåligt att man får vänta så länge, dom kommer vecka 21, 

men dom brukar aldrig komma när dom ska ändå. så vi får väl se, 

de är iaf mest sommarkläder och litte smått, 

men ska kolla bb nu, och vänta på att han ringer (om de nu händer)



skriver sen

     puss!     

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards