petterssonamanda

Alla inlägg under april 2011

Av amanda pettersson - 23 april 2011 23:27

Va med jocke igår, vi va barnvakt en stund, sen drog vi hem t mig och sov typ, haha cepeungar.

sen vakna vi klockan 9 nästa morgon, usch..

så duscha vi oh lite så.

sen drog vi till mina kusiner och lekte lite med melwin, 

så följde vi med dom och handla.

sen åkte jocke hem en sväng för att göra sig iordning.

och nu har vi precis kommit hem från mina kusiner igen, vi grillade och lite så där nere, mysigt!

nu ska vi väl mysa litte smått, äta litte godis kanske

han ligger och kollar på kltv, värdelöst. menmen.

melwin tog kort på oss imorse, nyvakna och söta.

kanske lägger upp nån imorn, mamma har kameran justnu och hon är ute.

kanske skriver sen igen,  



       puussssss!     

Av amanda pettersson - 22 april 2011 13:43

börjar bli brunis nu, sola nyss solarium med mamiiii

såg ut såhär när jag kom hem (bilden)

fast de mesta kommer säkert gå bort, men de hoppas ja inte att de gör

bara att forstätta så är man finis till sommarn  




   

Av amanda pettersson - 22 april 2011 11:21





Du anar inte hur jävla mkt jag älskar dig, jag har aldrig känt såhär för nån förut, har aldrig i hela mitt liv varit såhär otroligt kär. de är helt underbart, du är underbar, du är så jävla bra. De finns ingen som du, 

du är verkligen inte som alla andra, jag älskar de med dig.

jag vill inte ha nån idiot, jag vill ha dig! bara dig!

spelar roll om du inte tycker att jag förtjänar dig, jag skiter i vad jag förtjänar. jag vill ha dig, oavsett vad.

jag skulle inte klara mig utan dig, de vet du!

du är ljuset i mitt liv älskling, utan dig är jag ingenting!

du är min ängel och du kommer alltid va de.

jag kommer aldrig sluta älska dig...... ♥

Av amanda pettersson - 22 april 2011 11:17

mjaa, igår va jag med jocke och robban.

drack väl litte och så.

tills jocke flippa ur som vanligt..

hoppas de är bättre idag annars vet ja fan inte vad jag gör.

orkar inte skriva just nu.


Av amanda pettersson - 21 april 2011 12:02

kom precis hem från teatern, vi va med skolan och kolla på musikal.

jag tyckte inte den va speciellt bra, förstod inte så mycket.

menmen, äntligen är jag hemma, tänkte duscha en snabbis och sen vila.

skriver mer sen om ja orkar.

Av amanda pettersson - 20 april 2011 22:31

Underbart mysig dag med min älskling!



 



Jag älskar dig, du är det bästa som finns ♥

Av amanda pettersson - 20 april 2011 10:53

skriver från balkongen, ligger här oh fryser haha

vill man va brun får man stå ut!  




   

bb

Av amanda pettersson - 19 april 2011 22:30

Sitter & kollar på big brother, kom hem för en stund sen.

har varit ute med jocke & robbaan.

tänkte gå oh lägga mig om en litten stund. är sjukt trött,

bup kommer imorn vid 2 osså, jobbiiiigt!




bjuder på bilder från igår innan jag solade litte på balkongen,

vet inte hur jag håller telefonen, men de är iaf bilder  



 



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards