petterssonamanda

Alla inlägg under april 2011

Av amanda pettersson - 19 april 2011 11:39

Kom nyss hem från skolan, ska nog vila lite

är så jävla trött. 

Av amanda pettersson - 18 april 2011 21:15

Idag har jag varit ute hela dagen, 

jag vakna och duscha direkt, sen drog jag ut efter en stund

va med marcus, sen komma emma & sarah en sväng.

sen frös jag väldigt mkt, och de är så långt hem till mig från stan, 

så jag drog hem t jocke vid 3 istället. sen när vi hade varit inne en stund

valde vi att gå till maxi, fast vi hann bara gå igenom de

för sen träffa vi robban oh drog till stan, vi gjorde inget speciellt faktiskt.

jag trodde jag skulle frysa sönder, så vi gick hem vid halv 9 ungefär, 

så hämtade mamma mig utanför jocke direkt när vi kom dit.


Men jag har iaf haft en mysig och bra dag!   

Av amanda pettersson - 18 april 2011 10:07

Har nyss vaknat, kom knappt upp ur sängen för att jag har träningsverk

från igår när jag va ute och gick med mamma

har ont i magen och benen.


Ska iaf kolla tv nu, och kanske äta lite. mår väldigt illa nu..

vill ut sen oxå, as fint väder ute ju. mums!

..

Av amanda pettersson - 17 april 2011 23:26

babe drog för en stundsen,

jag tvinga honom att prata med mig hela vägen hem hihi.

vi myste väl mest, och prata, kolla tv och lite så,

alltid lika underbart att träffa honom.



Just nu sitter jag här och dricker cola

tänkte gå och lägga mig snart,

men är inte så trött så är osäker på om jag kommer somna,

hatar att ligga i sängen och inte kunna sova.

så sjukt jävla jobbigt, fuuuuuu.


men ska kolla litte tv nu, 

pussss!


Av amanda pettersson - 17 april 2011 17:55

Sa ju inatt att jag skulle skriva mer om dagen idag.

så igår va jag ute & åkte bil ungefär hela kvällen

tills jag tröttna och träffa marcus isl.

vi hoppa runt litte på stan till jocke vänta på oss

så träffa vi honom osv.

sen drog marcus hem, de blev ganska tråkigt

så vi gick hem t jocke. sen hände saker jag inte vill skriva om.


Men nu ska jag snart möta muppjäveln och gå hem t mig.

lata fanskap...

nejdå, haha! 

men ska fixa litte nu innan jag ska dra ut,  




Av amanda pettersson - 17 april 2011 03:48

Kom precis hem

tänkte skriva mer om dagen imorn.

är trött som fan..

godnatt.

Av amanda pettersson - 16 april 2011 10:23

vakna för ungefär en halvtimme sen.

är hur trött som helst, sover fan inge bra i min säng.

vill ha min goding här osså.

tänkte sätta på en film nu, men de är inge kul oh kolla själv,

men jag är väl tvungen eftersom ingen vill göra mig sällskap...

Av amanda pettersson - 16 april 2011 10:15

Igår gick jag upp hur jävla tidigt som helst,

skulle ju till bup så va tvungen

där gick de bra, jävligt jobbigt oh sitta där i en timme.

sen åkte jag hem och sov,

så gjorde jag mig iordning och åkte till jocke typ vid 8.

så kom jah hem runt halv 1. då gick jag o sov.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards