petterssonamanda

Alla inlägg den 9 oktober 2011

-

Av amanda pettersson - 9 oktober 2011 13:37


Sov ju hos jocke igår, så vi gick ner till stan och träffade hans mamma, fikade lite och så handla dom massa saker, sen åkte jag hem en sväng, sen när jag kom tbx åkte vi till maxi och köpte dricka och godis, sen hem t honom igen och spela & åt massa godis tills vi skulle sova.


Sov ju såklart hos jocke inatt oxå, men nu är jag hemma, har duschat och nu sitter jag i soffan oh lyssnar på bra musik, försöker hitta en ny byrå och ny hylla till mina skor. båda 2 är fulla så behöver störe. men det finns inga på blocket eller tradera, så får väl vänta ett tag till, lite tråkigt när skorna inte får plats så dom får stå på golvet, menmen..


ska väl blåsa håret och fixa mig lite, 

sen får vi väl se vad dagen har att bjuda på. Har inte hunnit tagit nån bild heller, ska försöka tvinga gosen att va med på lite kort så bloggen kanske blir lite roligare.


hejs!  


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards