petterssonamanda

Alla inlägg den 1 januari 2012

-

Av amanda pettersson - 1 januari 2012 16:47



Nyår igår då, min va helt underbar!

Spenderade den med min älskling såklart.

Åkte till honom vid ungefär 7,

då gjorde vi Tacos, sen kolla vi film och drack lite cider,

& åt massa godis såklart.

Så när klockan blev 12 satt vi oss i hans fönster och kollade på raketerna och myste,

Sen kolla vi lite mer film, tills vi blev hungriga typ halv 2 så vi gjorde köttbullar & mos.

Och så somna vi väl ungefär vid 3, jag sov jätte gött hela natten..


Så imorse så kolla vi film och åt godis

så satt jag såklart en jätte stor godis i halsen

så jag fick panik och han bara skratta åt mig..

Men den gled ner, fast hade jävligt ont i ryggen oh bröstet

efter för den fastna där nere.

Så börja jag må illa så fick lägga mig ner för att inte spy. Sen när det gick över hade tabletten smält lite och åkt ner. Fyfan va ont de gjorde, usch, blev helt varm & skakis ju. Men det gick ju bra så jag åkte hem och vila lite,

Och nu äter jag gröt & lyssnar på Eddie Meduza.



   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards