petterssonamanda

Alla inlägg den 5 februari 2012

-

Av amanda pettersson - 5 februari 2012 17:31

Imorgon är sista dagen för att söka till gymnasiet, & jag har ingen aning om vad jag ska välja, så sjukt svårt..
Jag vill ju så himla mycket men måste ju tänka på vad jag kan komma in på osvosv.
Så jag har ingen aning om vad jag ska välja, Så ska nog prata med någon i skolan imorgon som kan hjälpa mig.
Om jag hinner innan tiden är slut...
& nu till något roligare, 
Har varit med jocke hela helgen & sovit där så har inte kunnat skriva här.
Vi Har ätit massa godis & kollar film / x-files & testa lite dataspel.
Kom hem förut vid 2 kanske, sen åkte jag & mamma ner till kusinerna & fikade lite.
& nu gör jag pommes, så ska jag kolla på lite Glee eller Kourtney & Khloe take Miami..
Sen hoppas jag väl på att nått kul händer, fast de gör det ju aldrig.
Puss!
                                                                                                             bild från helgen hos älskling.
 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards