petterssonamanda

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

-

Av amanda pettersson - 25 oktober 2011 12:52



Kom hem för en stund sen, har varit i skolan sen gick jag och marcus ner till stan oh åt & prata lite. 

Sen orka jag inte gå så gosis kom oh hämta mig haha..

Tror jag måste sluta va så jävla lat. 


Men iaf, marcus har tjatat att jag ska göra ett inlägg nu ett tag så jag antar att jag får fixa de nu,


Har kollat på saker jag ska beställa som julklapp till mig själv, fast mamma betalar då. har hittat nageldekorationer, saker från gina tricot och saker från nelly. känns bra, tycker inte om att beställa egentligen, sakerna brukar aldrig passa, men hoppas de går bättre denhär gången.

Kanske lägger in bilder nångång på de jag beställt.


Är jätte rädd & nervös inför torsdag, känner ingen som har gjort nått sånt förut så kan inte få hjälp och veta hur allt går till, alla bara skrämmer upp mig isl, 


Men orkar inte skriva mer, fryser om händerna så de är svårt att skriva, har tagit ungefär 30 minuter redan, 

+ att jag ska kolla på dom 5 filmerna jag ladda ner igår, skriver här oh rekomenderar om jag kollar på nått bra. 


pysshejjsa!                                                                                                                                                                                                                                                       




                                      Bilder på mig & världensbästa mamii från helgen, älskar dig ♥ 



                                                                                                                                                         


















 
 
Malin ardström

Malin ardström

25 oktober 2011 13:46

så himla fin som vanligt! :)

ja, jag tycker också du borde blogga oftare :D

http://www.malinardstrom.blogspot.com

amanda pettersson

25 oktober 2011 14:44

Jag ska försöka blogga oftare.
Sover ju hos jocke för de mesta, så är inte hemma då. men jag lovar att jag ska försöka.

Du är finast!

 
Ingen bild

Malin ardström

26 oktober 2011 13:20

Det tycker jag absolut, och du kan väll blogga hos jocke ibland? :-)

Du ska inte säga någonting om att vara fin gumman, för du är otoligt fin!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda pettersson - 11 april 2012 23:01

      http://petterssoonamanda.bloggplatsen.se/

Av amanda pettersson - 10 april 2012 22:08


    Som ni ser på bilden har jag färgat håret, ljust. Men har dock färgat mer efter att bilden togs,  så nu är det jämnare & inte lika fult. Men jag är ändå ganska sugen på att färga tillbaka till mörkt. + att jag har klippt mig som oxå s...

-

Av amanda pettersson - 9 april 2012 22:23


    Riktiga bilden visas imorgon!        

-

Av amanda pettersson - 9 april 2012 16:45


  Hellu!   Har inte skrivit på ett tag, har varit hos Jocke för det mesta,  & vill inte tråka ut er med massa skrivande om allt jag gjort,  så nu börjar jag om & skiter i det som gjorts.   Så idaaag har jag varit med jocke, sen följde j...

Av amanda pettersson - 2 april 2012 08:15


   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards