petterssonamanda

Alla inlägg den 22 november 2011

-

Av amanda pettersson - 22 november 2011 22:46



  Gonatt sötisar!





 

-

Av amanda pettersson - 22 november 2011 19:02



Sitter i soffan, kollar på nått skit på tvn.

vakna faktiskt ganska nyss, råka somna när jag bara skulle vila för att ja hade ont i magen,

väntar nu på att mamma ska komma hem så jag skulle följa med henne till maxi, Sen ska jag väl hem, tror jag går och lägger mig tidigt idag faktiskt. Är så jävla trött, va de i skolan oxå så orka inte så mkt idag, men jag jobba på ändå.



Är snart klar med svenskan tror jag, har en lista som läraren kryssar på grejer när jag gjort dom oh den börjar bli tom på saker att göra, de känns riktigt gött faktiskt, har aldrig haft med än 3 godkänt, har just nu 1, hoppas på fler!


Förövrigt är jag väl litte små nervös inför fredag & har ont i revbena, men annars äre bra med mig, saknar gosis såklart oxå, men jag får väl stå ut tills nästa gång vi kan träffas.


Ska nog börja klä på mig nu för mamma slutar kvart över 7. oh då kommer hon & hämtar mig.


Puss.



                                                  
                               

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards