petterssonamanda

Alla inlägg den 27 november 2011

-

Av amanda pettersson - 27 november 2011 21:46



Har inte skreve nått här på hela helgen så tänkte att jag skulle berätta lite om den.


Som ni antagligen såg på bilderna i förra inlägget fick jag tandställning i fredags, dock bara över, ska få under om ungefär 2 veckor, de gör ju fan svin ont i tänderna, så känns ganska gött att jag ska spänna om 2 veckor igen, så jag kanske slipper lida lite innan den späns och de kommer under, efter de handla jag och mamma sen åkte vi till mina kusiner en sväng, sen kolla jag idol, hade inget annat att göra.


På lördagen va jag och köpte en bokhylla, som jag sen målade om till vitt (bilder) fast jag har den ju som skohylla. så övningskörde jag första gången, de gick faktiskt bättre än jag trodde de skulle, fast Melwin va med, han va så rädd så han börja gråta, så duktig va jag på att köra.. Sen träffade jag min sötnos på kvällen, men de blev inte så lyckat. Spydde osv så jag åkte hem och la mig direkt, tror ja somna efter typ 5 minuter, haha.. Va tröttis.


Idag har jag fixat med mitt rum, mamma hjälpte mig att städa så fixa jag in skorna, och bestämde mig för vilka jag skulle ha där i, tyvärr får inte alla plats. Men de blev as bra ändå. sen har jag kört idag med, fick några kärringstopp men de går ju iallafall frammåt. Har kollat One Tree Hill i flera timmar nu och nu har jag precis tagit på vax på tandställninge, har sår i munnen som gör väldigt ont.

Och nu ska jag äta gröt som min mamma har varit snäll och gjort till mig, så hejdå!  



   



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards