petterssonamanda

Alla inlägg den 7 december 2011

-

Av amanda pettersson - 7 december 2011 21:50



Sitter i soffan och har tråkigt, lyssnar på lite musik,

tänkte äta nått snart, dagen har gått så fort så har bara ätit 1 gång änsålänge.

Skolan förut va väl okej antar jag, gjorde inte så mycket.

Har kollat one tree hill hela dagen sen jag kom hem från skolan vid 2.


Har sovit hos gosen hela veckan osså, skulle egentligen ha gjort de idag oxå, men han spelar så de blir nog inget.


Tänkte färga håret mörkare någon dag oxå, när jag har lust.


Imorn i skolan äre dans, men vet inte om marcus ville gå på den, och efter de ska jag till BUP..


Men har inge mer oh skriva så bye!




Justin Bieber – Mistletoe




Av amanda pettersson - 7 december 2011 21:27



Jag älskar dig för att du är du, du får mig att känna mig speciell och behövd,

att någon faktiskt vill ha mig här.

Du får mig att känna att jag duger. 

Du ger mig en sån underbar känsla som jag aldrig har känt förut som någon aldrig har gett mig.

Jag vill alltid vara nära dig och när jag inte har dig vid mig blir jag galen.
Jag är otroligt rädd om dig, kommer aldrig släppa taget om dig & oss.

Jag har aldrig i hela mitt liv varit så här jävla kär som jag är nu, det är helt underbart, och jag älskar dig så otroligt mycket.
Du har förändrat mitt liv till något så jävla mycket bättre.

Du har gjort mig till något bättre,

även om kanske ingen annan tycker de men jag mår mycket bättre nu när jag har dig.

Jag är så himla lycklig med dig, skulle inte klara mig utan dig,

skulle inte veta vem jag va..

Jag kan inte förklara hur bra du får mig att må,

och jag tycker om dig lika mycket även när vi bråkar,

inget/ingen kan få mig att sluta älska dig.

Vi har varit med om väldigt mycket tillsammans,

men vi har också tagit oss igenom det,

hade inte klarat det utan dig, vi klarar allt bara vi är tillsammans.

Jag är väl kanske inte världens bästa flickvän och du skulle antagligen kunna hitta bättre, Hoppas dock inte att du kommer försöka hitta någon bättre.

Men jag försöker verkligen, och jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig.

Du är så sjukt speciell och jag älskar allt med dig, du är så jävla underbar, du är den enda för mig och jag ångrar absolut inte att jag träffade dig.

Du är det bästa som hänt mig och jag vill va med dig föralltid,

vill inte va utan dig 1 sekund!

Jag gör allt för dig älskling.


Jag älskar ditt leende, jag blir helt varm i hela kroppen. Och jag älskar hur söt du är när du sover, sättet du pussar på. Och när du gör till dig i rösten och säger nått gulligt. Jag älskar allt med dig, och de är ju det som gör dig till just du.


När jag mår dåligt vet jag att jag alltid kan komma till dig och prata, du kan alltid få mig att le, hur ledsen jag än är, de räcker med att du ler så ler jag.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer,

skulle kunna skriva en bok på 1000 sidor bara om dig.
Men jag hoppas du vet hur mycket

jag älskar dig och att du tror på oss precis så som jag gör.

Och att du alltid kommer älska mig också.






♥ FOREVER YOURS


31/7 - 2010


~ Joakim Zettergren ~


       



                          



~

Av amanda pettersson - 7 december 2011 20:45



 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards