petterssonamanda

Alla inlägg den 11 december 2011

-

Av amanda pettersson - 11 december 2011 23:19



Igår slutade de med att jag gick en liten promenad med Marcus, sen skulle han dra för han skulle ut och då träffade jag Jocke & Peter, vi gick oh köpte godis till mig, sen gick vi hem till Jocke och sen drog Peter efter en liten stund. Så myste vi lite tills han skulle spela, och då satt jag mig i stolen breve och kolla på och åt godis, ända tills jag somna, sen vakna jag och gick till sängen oh la mig isl, somna sen vakna igen när Jocke kom dit, och sen fick jag äntligen sova hela natten. Vakna väl typ 9 första gången av att jag drömde nått cp, sen vakna vi vid 12 ungefär, så åkte jag hem vid typ 1. Sen har jag inte gjort nått mer idag, har kollar på One Tree Hill och lite så, åkte och köpte julmust oxå, mums!

Och nu vet jag inte vad jag ska göra, leta lite tatuering kanske, eller sova, är ganska trött. Ska ju upp tidigt imorn osså för att följa med Marcus till stan när han ska handla kläder. trevligt!   Bjuder på 2 bilder iaf  




 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards