petterssonamanda

Alla inlägg under oktober 2011

-

Av amanda pettersson - 20 oktober 2011 22:18


27 OKTOBER


Skrev ju förut att jag skulle göra något den 27, ska till torsby (trorjag?) kommer inte ihåg vad de hette riktigt, men ska iaf sövas och dra ut 4 tänder, sen ska jag faktiskt få tandställning, både uppe & nere.

Är jävligt nervös tyvärr, mår så illa jämt när jag är nervös, men de går säkert bra,

har aldrig blivit sövd förut, därför blir det lite extra pirrigt, ska väl ha den i några år antar jag, men vill verkligen fixa mina tänder, skäms så otroligt, vågar inte ens le på kort eller skratta öppet bland folk, så de kommer ju va värt de, tror jag kommer tycka lite bättre om mig själv sen efter ett tag.

Men nu har jag iaf berättat, så kommer ju kanske inte skriva här då på nån dag, men de tar vi då..


Ska fortsätta kolla tv nu, hejs!

-

Av amanda pettersson - 20 oktober 2011 10:01


Försov mig idag, så det blev ingen skola. 

Vaknade när mormor ringde och vänta på mig, 

efter de kunde jag inte somna om, så har varit vaken sen halv 9 ungefär, Kollar på tvn justnu, ska snart städa rummet och diska. 


Halloween nästa helg, hoppas allt blir som planerat, ser fram mot de faktiskt. enda problemet är en sak jag ska göra 2 dagar innan, tänkte göra ett inlägg om det senare,

så då får ni veta, hade tänkt att va med lite folk, dricka litte och såklart va utklädd, dock till samma sak som förra året, klänningen är iaf samma. Men det blir nog kul, får försöka få gosen att göra nått kul oxå, de kommer inte bli lätt..


Ska fixa nu, så hejdå!  


-

Av amanda pettersson - 20 oktober 2011 09:57

   


                                      

-

Av amanda pettersson - 17 oktober 2011 15:43


Kom hem för en stund sen från stan,

va där med pappa, vi köpte lite kläder.

Sitter och äter justnu, fast de va inte så gott så ska nog gå oh slänga de.

Kollar på One Tree Hill. Tänkte kolla på nått annat på datorn snart, men först ska jag visa det som jag fick med mig från stan 



     















-

Av amanda pettersson - 14 oktober 2011 11:52


Har inte skreve här på ett tag nu, 

Har inte gjort så mkt men ändå väldigt mkt, i måndags va jag i skolan, sen hämta jocke mig efter skolan, sen kan han inte riktigt köra moped, har finfina blåmärken på litte olika ställen, (visar kort)  slog i svanskotan så blev ingen skola i tisdags för jag kunde inte gå.. 

Men det blev bättre sen på kvällen, så tänkte gå till skolan men spydde på natten så blev ingen skola på onsdagen heller, sov hos jocke sen och igår va jag i skolan, sov hos han inatt oxå, försov oss så såg nog ut litte som ett troll imorse när jag kom till skolan, men orka inte bry mig, va så trött ändå. Imorn äre nått konstigt i skolan, så skulle va där från 10-13, Så fick vi va lediga på måndag isl, längre helg är inge fel!


Sitter och kollar på cougar town justnu, 

Ska ducha och fixa mig snart, men först måste jag göra nått att äta, har svårt att bestämma mig för vad, men ska hitta på nått. senare ska jag va med min gos har jag bestämt, han har inget att säga t om!  



Men ska göra mat osv nu. hejdå! 



 


-

Av amanda pettersson - 9 oktober 2011 13:37


Sov ju hos jocke igår, så vi gick ner till stan och träffade hans mamma, fikade lite och så handla dom massa saker, sen åkte jag hem en sväng, sen när jag kom tbx åkte vi till maxi och köpte dricka och godis, sen hem t honom igen och spela & åt massa godis tills vi skulle sova.


Sov ju såklart hos jocke inatt oxå, men nu är jag hemma, har duschat och nu sitter jag i soffan oh lyssnar på bra musik, försöker hitta en ny byrå och ny hylla till mina skor. båda 2 är fulla så behöver störe. men det finns inga på blocket eller tradera, så får väl vänta ett tag till, lite tråkigt när skorna inte får plats så dom får stå på golvet, menmen..


ska väl blåsa håret och fixa mig lite, 

sen får vi väl se vad dagen har att bjuda på. Har inte hunnit tagit nån bild heller, ska försöka tvinga gosen att va med på lite kort så bloggen kanske blir lite roligare.


hejs!  


-

Av amanda pettersson - 7 oktober 2011 21:34


orka inte skriva förut när jag kom hem, 

så skriver nu, har ändå inget att göra, sitter i jockes säng och har tråkigt medans han spelar som vanligt, har inte ett skit att göra oh de suger, menmen..

Ska väl lägga ifrån mig datorn snart oh försöka hitta på nått med mig själv. haha


-

Av amanda pettersson - 6 oktober 2011 22:08


Sitter hos min gos, gick hit efter skolan typ, åkte bara hem en snabbis. 

ska sova här inatt, äntligen..

vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, har inte gjort så mkt förutom att legat i hans mysiga säng oh spelat lite oh så..


Tänkte försöka få bort honom från datorn så han kommer oh myser isl, men tror inte de kommer gå så bra. 

Men har iaf inget att skriva här, så skriver väl imorn när jag kommer hem. 



 

   Jag älskar dig mest av allt min lilla ängel 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards