petterssonamanda

Alla inlägg under oktober 2011

-

Av amanda pettersson - 5 oktober 2011 23:00


Kom hem från jocke för en stund sen,

sitter och äter activia med flingor och macka med ost! tänkte kolla nått glee avsnitt och sova, eller kanske sova direkt är jävligt trött..


Blev iaf ingen skola idag, hade för ont i magen. Men har träffat pappa en stund och gosen. 


Men ska nog dra nu, känner inte för att skriva när jag ändå inte har något att skriva om. haha.



         

                                         pussss 


                                                                                 


 



-

Av amanda pettersson - 4 oktober 2011 22:14


Kom hem från jocke för ungefär en halvtimme sen. gick dit vid 5, hjälpte han att städa och gjorde lite annat. sen kolla vi dirty dancing, hann dock inte kolla på hela innan mamma kom och hämta mig. Men hoppas fisen vill träffas imorgon oxå så vi kan se klart.


Åt nyss en activia, dom ska tydligen va bra för magen på nått sätt, vilket är bra för jag har magkramp alldeles för ofta, så jag hoppas faktiskt att det hjälper, men det stod att man skulle äta den varjedag i 14 dagar. Så de lär ju inte märkas än på ett tag!


Tänkte snart sova eftersom det är skola imorgon, fast har mensverk, hoppas jag kan gå ändå, och jag hoppas verkligen att jag kan sova nu, är hur trött som helst, Har heldag imorgon så går till 2. 


& jag har som vanligt ingen bild. 


Men gonatt iaf.  


-

Av amanda pettersson - 4 oktober 2011 13:15

Säg aldrig att hon ska hålla käften i vilket fall som helst..


Tjejer ÄLSKAR att pussas / kyssas! När som helst


KLICKA ALDRIG UPPTAGET NÄR HON RINGER!!!.. du anar inte hur ont de gör..


Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.


En tjejs hjärta har fler hemligheter än Homer Simpsons antal kilo..


När hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut..


När ni går på stan / ute och går håll henne i handen och visa att ni är ett par


När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska i hennes öra att du älskar henne


Ring och SMSa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen..


Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..


Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!


Var inte rädd för att bjuda ut en tjej på middag. Det är jättegulligt! 

~

Av amanda pettersson - 3 oktober 2011 16:12

Av amanda pettersson - 3 oktober 2011 11:32

Som jag skrev för ett tag sen så skulle jag till örebro med mamma och pappa.

Men pappa följde inte med, så det blev bara mamma, men vi hade väldigt mysigt. fick med mig lite saker, så nu är jag pank igen!

tänkte visa bilder på endel, köpte lite småsaker oxå, men jag tyckte inte de va någon idé att ta kort på de, haha.


Sitter oh kollar lite tv och gör mat, 

spagetti och köttbullar, mums!

Tänkte snart slå på en film men tänkte skriva här först, de känns som att de va ett tagsen.

Men nu är maten klar så byebye  


   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards