petterssonamanda

Alla inlägg under november 2011

-

Av amanda pettersson - 19 november 2011 14:21



Har sovit hos jocke sen i torsdags, och kom precis hem därifrån, därför har jag inte skreve nått här. Men nu när jag är hemma så tänkte jag passa på att skriva lite, såå igår va de skola, sluta 11, åkte hem & kolla film, sen vid typ 7 åkte jag till jocke så kolla vi mer film, tänkte åka oh köpa godis oxå, men de gick inge bra för hans moped starta inte. så vi gick in igen oh gjorde väl litte sen la vi oss vid 11-12. oh vakna vid 12. 

Så kolla vi tintin filmen, sen åkte jag hem, oh nu sitter jag oh äter en macka oh dricker oboy, ska till jocke sen igen, men vet inte vad som händer, han kanske ska spela, men annars blire massa filmmys, så jag tar antagligen med min dator, så kan blogga därifrån   



 

-

Av amanda pettersson - 15 november 2011 22:53



Gonatt!



 

-

Av amanda pettersson - 15 november 2011 22:20


Fick en fråga här om jag kunde ta kort när jag har på mig den vita klänningen från nelly,


- & självklart kan jag de. så här kommer bilder. (dåliga bilder)




 

-

Av amanda pettersson - 15 november 2011 21:40



Nu va de ett tagsen jag skrev nått här, hade inget att skriva om dom första dagarna, sen glömde jag bara bort de till Malin skrev till mig på facebook att ja skulle blogga, då hade jag ju såklart glömt mig lösen, haha men jag kom på de tillslut!



Så som jag skrev, har inte gjort nått kul alls, myst med gosen lite men annars inte speciellt mkt, inte varit i skolan heller för har inte mått så bra.


Kollar nu desperat houswives och äter lite macka, ska snart sova för jag är sjukt trött även om jag sov för länge idag, men tänkte att de kanske va dax att skriva lite här innan jag bäddar ner mig i sängen. Kanske skriver ett till inlägg med nån bild innan jag lägger mig, puss!   

-

Av amanda pettersson - 6 november 2011 23:00



Sov hos jocke inatt så kom hem vid typ 3 trorjag, 

Hade jävligt tråkigt så börja hålla på med alla nageldekorationer som jag beställde, eller aa mamma beställde, 

så hade lite små kul ända tills nu haha.

försökte hitta på nått kul men de gick inte så bra så jag bara gjorde litte. så bild på de! 



 

-

Av amanda pettersson - 6 november 2011 22:45



Gårdagen i 3 bilder.



 




-

Av amanda pettersson - 5 november 2011 01:44



Kom hem från gosen för en stundsen, en ganska lång stundsen faktiskt, känns dock som att jag precis kom hem, hade gärna stannat kvar men de blev tyvärr inte så..

Han kom hem t mig förut vid 3 ungefär, så hade han lovat att hjälpa mig med mina kläder, tror han rörde 5 stycken tills han tappa lusten, så fick ju gå egenom hela byrån själv, sen åkte vi t honom en sväng, sen t maxi & köpte godis & pepparkaksdeg.

Så kom vi hem till han igen oh då kolla vi på sämsta filmen jag sett tror ja, stod att de va skräck, va ju fan inte läskig nångång, inte ens bra, så tipsa gärna om bra skräckfilm! 


Lyssnar på The Script nu, så sjukt bra är deras låtar, 

imorn blire antagligen "kalas" försökte få med mig jocke men de gick ju inge bra som vanligt, så jag ska väl dit antar jag med mamma osv.


Är jävla hungrig oxå, men är alldeles för lat för att gå upp och göra nått + att jag är så jävla trött på att äta med framtänderna, fyfan säger jag bara inge kul alls dehär ju..


Men iaf, ska nog ta bort smink osv oh sova nu är faktiskt väldigt trött, eller kolla på the hills ellernått liknande, ladda ner säsong 5 igår, myspys!


Imorn blire dricke med põjkera!


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards